O Szkoleniu
-
Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z wszystkimi niezbędnymi elementami reklama internetowej za pomocą Facebooka oraz Google. Podczas trwania zajęć użytkownicy będą mogli stworzyć profile własnych firm na portalach społecznościowych, założyć kampanie reklamowe W Google Adwords i Facebook Ads, czy też nauczyć się pozyskiwania danych osób potencjalnie zainteresowanych usługami ich firm.
Szkolenie organizowane jest w partnerstwie z trenerem Pawłem Kijko który pełni funkcję m.in.:
- Certyfikowanego Partnera Google
- właściciela agencji reklamowej Klewer
- Szefa Marketingu firmy Time Solutions - firmy sprzedającej swoje usługi w USA
- Konsultanta ds. marketingu internetowego w Porcie Lotniczym Olsztyn-Mazury
- Konsultanta ds. marketingu internetowego w Sieci Partnerów Leasingowych GO-leasing (ponad 55 oddziałów w Polsce).
Jeśli jesteś zainteresowany wzięciem udziału w szkoleniu wyślij formularz zgłoszeniowy lub skontaktuj się z nami 604-718-391, m.kubik@crse.org.pl
Najbliższe terminy szkoleń (zawsze czwartek i piątek):
Warmińsko-mazurskie, Olsztyn:
Moduł I 21-22.09.2017r.
Moduł II 12-13.10.2017r.
Moduł III 09-10.11.2017r.
Moduł IV 07-08.12.2017r.
Śląskie, Katowice:
Moduł I 05-06.10.2017r.
Moduł II 16-17.11.2017r.
Moduł III 14-15.12.2017r.
Moduł IV 11-12.01.2018r. -
Właściciel agencji Klewer od lat związany z branżą E-Commerce w Polsce Paweł Kijko, którego można spotkać na portalach:
- Twitter: klewer8
- Linkedin: Paweł-Kijko
- Google Partner
- Planeta SEO
- NF.pl
- socialmedia.pl
- TimeCamp Blog
Wspólnie z prowadzącym, mającym już za sobą ponad 100 udanych kampanii reklamowych dla branży turystycznej, finansowej, gastronomicznej, IT i oprogramowania, handlowej, produkcyjnej oraz innych założysz własne kampanie reklamowe i zanalizujesz miejsca w Internecie, w których warto aby Twoje firma się reklamowała.
Obecnie występuje m.in. jako:
- właściciel Agencji Reklamowej Klewer
- Szefa Marketingu firmy Time Solutions - firmy sprzedającej swoje usługi w USA
- Konsultant ds. marketingu internetowego w Porcie Lotniczym Olsztyn-Mazury
- Konsultant ds. marketingu internetowego w Sieci Partnerów Leasingowych GO-leasing (ponad 55 oddziałów w Polsce).
- Trener Marketingu Internetowego
Jako ekspert wypowiadał się gościnnie dla m.in.
- Zaca Johnsona
- Agencji Logo Design Team z Londynu
- Agencji Animated Video z Londynu
- Majestic Blog - agencji produkującej znane narzędzia dla pozycjonerów z całego świata
- TemplateMonster - platformy z szablonami stron internetowych
- InfoGraphic Design Team - specjalistów od infografik
-
Szkolenie przeznaczone jest dla:
- małych i mikro przedsiębiorców chcących samodzielnie kierować własną reklamą
- osób które zarządzają reklamami razem z zewnętrznymi agencjami marketingowymi
- osób zajmujących się marketingiem w firmach
- menadżerów sprzedaży
- wszystkich, którzy chcieliby zrozumieć współczesne procesy w Internecie
-
Korzyści:
- teoretyczne i praktyczne poznanie działań reklamowych na platformie Facebook, w wynikach wyszukiwania oraz Sieci Reklamowej Google
- założenie testowych kampanii reklamowych dla swojej firmy
- zapoznanie się z aspektami optymalizacji sponsorowanych kampanii reklamowych
- poznanie czynników wchodzących w skład algorytmu wyników wyszukiwania Google
Moduł I (2 dni) - Facebook w biznesie - pozyskiwanie nowych klientów - kurs praktyczny
Cel modułu: Teoretyczne i Praktyczne zapoznanie uczestników szkolenia z wszystkimi aspektami komunikacji i promocji na Facebooku
- Platforma Facebooka – elementy składowe i funkcje
- Komunikacja na Facebooku – rola i zadania
- Obsługa techniczna platformy Facebook
- Statystyka – mierzenie zasięgu działań na Facebooku
- Ćwiczenie 1: założenie i uzupełnienie profilu Twojej firmy na Facebooku
- Ćwiczenie 2: użycie „narzędzi do publikowania” jako metody planowania postów
- Ćwiczenie 3: Sprawdzanie statystyk jako metoda optymalizacji procesu komunikacji
- Ćwiczenie 4: Obsługa wiadomości
- Ćwiczenie 5: Tworzenie przycisku „wezwania dla działania” (CTA)
- Ćwiczenie 6: Zdobycie pierwszych fanów Twojej firmy
- Facebook CPC a Google AdWords – podobieństwa i różnice w reklamie
- Jak targetować reklamę, czyli największa przewaga Facebook’a nad konkurencją
- Organizacja kampanii
- Dobre praktyki tworzenia reklam
- Dostępne formaty reklamowe
- Zarządzanie stawkami i optymalizacja kampanii
→ Cel ćwiczeń 1-6: Zapewnienie każdemu uczestnikowi możliwości stworzenia i prawidłowego uzupełnienia profilu swojej firmy na Facebooku oraz publikacji i zaplanowania postów na fanpejdżu firmowym.
- Ćwiczenie 7: obsługa Menadżera Reklam – tworzymy własnego menadżera płatności
- Ćwiczenie 8: opracowujemy cel kampanii reklamowej
- Ćwiczenie 9: tworzymy pierwsze reklamy uzależnione od celu reklamu
- Ćwiczenie 10: tworzymy warianty reklamowe
- Ćwiczenie 11: uczymy się mierzenia efektów kampanii
- Na czym polega reklama kontaktowa
- Polityka poufności
- Ocena skuteczności kampanii Optymalizacja kosztów kampanii reklamowych
- Automatyzacja procesów (Zapier)
- Ćwiczenie 12: zakładamy reklamy majace na celu pozyskanie telefonu i innych danych osób zainteresowanych naszymi usługami
- Ćwiczenie 13: targetujemy reklamę na nasz rynek docelowy
- Ćwiczenie 14: tworzymy warianty reklamowe
- Ćwiczenie 15: uczymy się mierzenia efektów kampanii
- Ćwiczenie 16: konfigurujemy narzędzia do automatyzacji procesu sprzedaży (lead – kontakt telefoniczny)
→ Cel ćwiczeń 7-11: Umożliwienie stworzenia pierwszych zestawów reklamowych dla każdego z uczestników szkolenia
→ Cel ćwiczeń 12-16: Umożliwienie stworzenia pierwszych zestawów reklamowych służących do pozyskania kontaktu do osób zainteresowanych naszymi usługami/produktami
Moduł II (2 dni) - Promocja w Internecie strony firmowej - czyli czym tak naprawdę jest dzisiaj pozycjonowanie
Cel modułu: Zapoznanie uczestników szkolenia z elementami składowymi wyników wyszukiwania w Google oraz możliwości wpływania na nie poprzez działania promocyjne w Internecie
- Omówienie wszystkich czynników wplywających na pozycjonowanie strony www
- Geolokalizacja
- Personalizacja wyników wyszukiwania
- Strony na desktop i mobile
- Omówienie najważniejszych narzędzi oceny pozycjonowania dostępnych na rynku
- Content Marketing (blog, tworzenie autorskich infografik, webinary, budowanie zaangażowania za sprawą wartościowych treści)
- Jak łatać braki pomysłów na tworzenie treści?
- Jak wybrać wsparcie do tworzenia treści?
- Jaki typ treści dobrać i od czego to powinno zależeć?
- Pisanie wartościowych poradników, dawanie wartości
- Optymalizacja konwersji, czyli czynniki zwiększające sprzedaż na stronie
- Czynniki wpływające na to, że klient łatwiej podejmie decyzję zakupową ("uwiarygadniacze", upraszczanie formularza, wyszukiwarka, przyciski call-to-action, sprzedaż contentem, "przechowywanie" koszyków)
- Zwiększanie sprzedaży przy jednej transakcji
- Praktyczne przykłady poprawy konwersji
- Omówienie case study wdrożeń, przekształceń i udogodnień
- Ćwiczenie 17: Narzędzia wspomagające poprawę współczynnika konwersji
- Ćwiczenie 18: Tworzymy planu słów kluczowych dla naszej strony
- Ćwiczenie 19: Implementacja narzędzi do oceny wyników pozycjonowania i optymalizacji
- Ćwiczenie 20: Tworzymy dodatkową treść na naszą witrynę
- Ćwiczenie 21: Budowanie struktury wartościowych linków, prowadzących do naszej strony
→ Cel ćwiczeń 17-21: Umożliwienie oceny wartości własnej strony i dokonanie pierwszych działań promocyjnych mających wpływ na pozycjonowanie oraz ocenę jego wyników
Moduł III (2 dni) Google Adwords - samodzielna reklama w Google dla każdego
Cel modułu: Teoretyczne i Praktyczne zapoznanie uczestników szkolenia z najważniejszymi aspektami reklamy Google Adwords
- Podstawowe parametry reklamy w Google Adwords
- Gdzie i jak możemy się reklamować
- Ustalenie celu reklamy
- Pomoc i wsparcie w Google
- Dobre praktyki stosowane przez Agencje Reklamowe
- Reklamy w sieci wyszukiwania
- Reklamy banerowe
- Reklamy remarketingowe
- Wymiary reklamowe
- Reklamy video
- Jak założyć kampanie w Google Adwords
- Optymalizacja procesu reklamy - koszt reklamy
- Ćwiczenie 22: zakładamy własną kampanie reklamową
- Ćwiczenie 23: konfigurujemy swoją kampanie
- Ćwiczenie 24: konfigurujemy grupy reklamowe
- Ćwiczenie 25: konfigurujemy zestawy reklam
- Ćwiczenie 26: uczymy się mierzenia efektów kampanii
→ Cel ćwiczeń 22-26: Poznanie wszystkich mechanizmów reklamy Google Adwords
Moduł IV (2 dni) Pozycjonowanie dla zaawansowanych
Celem szkolenia "Pozycjonowanie dla zaawansowanych” jest przygotowanie słuchaczy do samodzielnego zarządzania promocją własnej firmy wynikach wyszukiwania z uwzględnieniem zachowań użytkowników na stronie internetowej poprzez analizę, syntezę oraz wdrożenie nowatorskich podwyższających skuteczność strony internetowej i jej rolę w promocji firmy.
Po ukończeniu szkolenia uczestnik:
- ma uporządkowaną wiedzę z zakresu czynników wchodzących w skład algorytmu wyników wyszukiwania Google
- umie samodzielnie zidentyfikować, zanalizować czynniki odpowiadające za promocję własnej strony internetowej w wyszukiwarce Google
- ma umiejętność samokształcenia się, rozumie schemat pracy z narzędziami odpowiadającymi za promocję w wyszukiwarce Google
- umiejętność posługiwania się i wykorzystywania najważniejszych narzędzi internetowych służących do wsparcia pozycjonowania w wyszukiwarkach
- umiejętność prowadzenia samodzielnego pozycjonowania własnej strony www
- Omówienie wszystkich czynników wplywających na pozycjonowanie strony www
- Omówienie najważniejszych narzędzi oceny pozycjonowania dostępnych na rynku
- Content Marketing (blog, tworzenie autorskich infografik, webinary, budowanie zaangażowania za sprawą wartościowych treści)
- Jak łatać braki pomysłów na tworzenie treści?
- Jak wybrać wsparcie do tworzenia treści?
- Jaki typ treści dobrać i od czego to powinno zależeć?
- Pisanie wartościowych poradników, dawanie wartości
- Optymalizacja konwersji, czyli czynniki zwiększające sprzedaż na stronie
- Praktyczne przykłady poprawy konwersji
- Pozyskiwanie linków dzięki referencjom
- Pozyskiwanie linków dzięki postom gościnnym – najpopularniejsze metody
- Pozyskiwnaie linków dzięki budowaniu wzmianek o Twojej firmie
- Wykorzystywanie własnych treści do pozyskiwania linków – najpopularniejsze metody
- Pozycjonowanie lokalne i branżowe
- Broken links
- Mailing
- Ćwiczenie 1: Tworzymy własne plan marketingowy
- Ćwiczenie 2: Metody zdobywania linków
- Ćwiczenie 3: Tworzymy infografikę
→ Cel ćwiczeń 1-3: Umożliwienie oceny wartości własnej strony i dokonanie pierwszych działań promocyjnych mających wpływ na pozycjonowanie oraz ocenę jego wyników