programy online dla fizjoterapeutów

 

Programy online dla fizjoterapeutów

 

Wraz z rozwojem techniki, pacjent ma znacznie większe wymagania co do placówek oferujących usługi medyczne. Pojawiają się coraz to nowsze rozwiązania on-line, które ułatwiają organizację pracy jak i zapis pacjenta na wizytę. Sprawdźmy jak wygląda taki elektroniczny system.

Placówki medyczne, które posiadają zaplecze elektroniczne mają dużo łatwiej niż te które nie mają go wcale. Organizacja pracy, ustalanie harmonogramów pracowników, zapisy na wizyty pacjentów i wiele innych czasem jest nie lada wyzwaniem dla firmy. Dużo łatwiej prowadzić jest biznes z elektronicznym zapleczem niż z jego brakiem. Automatyzacja pomaga zaoszczędzić mnóstwo czasu i uniknąć żmudnych, czasochłonnych obowiązków.

>>Sprawdź także: Szkolenia Kinetic Control<<

>>Sprawdź także: Szkolenia FDM<<


Wirtualne rozwiązanie

Rezerwacja wizyt online ma wiele zalet: daje dostęp do usług dla pacjenta 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu, pokazuje wachlarz usług jakimi dysponuje dana placówka oraz zapewnia bezpieczny zapis danych klienta. Dzięki takiemu rozwiązaniu pracownik nie musi ciągle odbierać telefonów i potwierdzać dat umówionych wizyt, a pacjent ma możliwość na spokojnie przemyśleć termin spotkania. Dodatkowo systemy rezerwacji on-line mają możliwość wysyłania automatycznych wiadomości sms, które przypominają o zbliżającej się wizycie. Proste rozwiązania systemu sprawiają, że harmonogram uzupełnia się sam bez chaosu i pomyłek.

Elektroniczna karta pacjenta

Pacjent czuje się bezpiecznie w rękach specjalisty, który wie wszystko na temat jego przebiegu choroby, aktualnego stanu zdrowia, przebytych operacji, rehabilitacjach i innych istotnych informacji w zakresie leczenia. Dostęp do takich informacji z pewnością ułatwi elektroniczna karta pacjenta, która pozwala na zapoznanie się z obecnym stanem zdrowia pacjenta, gdyż na bieżąco jest aktualizowana. Niektóre systemy on-line mają nawet możliwość pokazania zdjęć "przed" i "po" co jest niezwykle istotne w leczeniu pacjenta, działa na niego motywująco i zachęca do kolejnych wizyt i pracy nad przywróceniem dobrego stanu zdrowia.

Przypomnienie dla zapominalskich

Niejednokrotnie zdarza się, że pacjent, który umówił się osobiście na wizytę lub telefonicznie, zapomniał o planowanym spotkaniu. Po takim zdarzeniu często pacjent waha się z ponownym zapisem i czasami wybiera inną placówkę. Takie sytuacje sprawiają, że traci pacjent i placówka. Pacjent bo może okazać się, że placówka spełniłaby jego oczekiwania natomiast firma traci pieniądze bo mogłaby obsłużyć w to miejsce kolejnego klienta. W skali roku liczba odwołanych wizyt robi się znaczna i pojawia się sytuacja patowa, której można uniknąć. A wystarczyłby sms przypominający o zbliżającej się wizycie, wysłany automatycznie z systemu.

 

Przykładowy program: http://www.igabinetfizjo.pl