gabinet fizjoterapii

 

 

Czym charakteryzuje się dobry gabinet fizjoterapii

 

Każdy fizjoterapeuta wie, że Klient zadowolony zawsze wraca a co więcej zachęca swoich znajomych do częstych odwiedzin w danej placówce. Wiedza i doświadczenie ma niezwykłe znaczenie, ale aby pacjent mógł w pełni poczuć się usatysfakcjonowany i chętniej wracał, musi widzieć pełne zaangażowanie fizjoterapeuty oraz dobrze zorganizowany jego czas pracy.


Otrzymanie profesjonalnej opieki fizjoterapeutycznej jest możliwe, gdy fizjoterapeuta ma doświadczenie oraz odpowiednio wyposażony gabinet. Dodatkowym atutem przemawiającym za danym fizjoterapeutą jest to, że ma indywidualne podejście do pacjenta, dobiera odpowiednie zabiegi i zestaw ćwiczeń i pamięta, na każdym spotkaniu jakich ćwiczeń pacjent potrzebuje oraz jakie już zostały przeprowadzone. Łatwy dostęp do danych o pacjencie oraz możliwość lepszego zrozumienia przebiegu choroby jest niezwykle istotna w prowadzeniu skutecznego leczenia. Pacjent, który czuje się bezpiecznie w rękach specjalisty chętniej będzie wracał. Aby jednak poczuł się w pełni komfortowo i zadbany, specjalista musi być zaangażowany i dobrze zorganizowany.

 >>Sprawdź także: Szkolenia Kinetic Control<<

>>Sprawdź także: Szkolenia FDM<<


Dobra organizacja pracy podstawą

Najlepszym rozwiązaniem zaoszczędzającym czas jest organizacja pracy oraz grafik w formie elektronicznej. Pracownicy mają łatwy do niego dostęp, mogą sprawdzać o każdej porze swój grafik, ewentualne zmiany, co daje gwarancję płynności pracy oraz lepszej organizacji . Harmonogramy w systemie online można tworzyć według potrzeb tygodniowo, miesięcznie, rocznie. Wszelkie zmiany są automatycznie aktualizowane, o czym informowany jest pracownik ale i pacjent. 

 

System rezerwacji online dla pacjenta


Niezwykłą zaletą systemu rezerwacji online jest to, że pacjent w każdym momencie może sprawdzić wolne terminy i umówić się na wizytę. Takie rozwiązanie wychodzi na przeciw klientom, którzy są zapracowani, zabiegani lub po nie mają głowy do zapamiętywania godzin otwarcia gabinetu. Klient w dowolnej chwili może wejść, sprawdzić harmonogram pracy placówki i dobrać taką godzinę zabiegu, jaka najbardziej mu odpowiada, nie czekając aż ktoś odbierze telefon i umówi na wizytę. Rezerwacja online, ma tę zaletę, że dostępna jest 24 godziny na dobę, co może docenić każdy pacjent a dodatkowo zaoszczędzi czas pracownika, bo może zająć się inną pracą niż tylko odbieraniem telefonów. Ponadto "zapominalski" pacjent za sprawą automatycznych przypomnień, będzie otrzymywał powiadomienia przypominające o umówionej wizycie. To idealne rozwiązanie dla pacjenta i dla pracownika, pozwala zaoszczędzać czas, pieniądze, nerwy oraz minimalizuje ilość zapomnianych czy odwołanych wizyt.

Co więcej dane gromadzone online są bezpieczne i jest możliwość w każdej chwili powrotu do karty informacyjnej o pacjencie, o przebiegu choroby i postępach oraz istnieje dostęp do daty ostatniej i planowanej wizyty. Dzięki takiemu rozwiązaniu zachowana jest przejrzystość informacji, nie ma możliwości utraty danych czy zagubienia karty o pacjencie. Ponadto jest 24- godzinna dostępność do ww danych.

Wprowadzony ład i porządek dzięki rozwiązaniu online może zapewnić, że pacjent poczuje się zadbany, bezpieczny w rękach specjalistów, którzy oprócz fachowej wiedzy potrafią doskonale zorganizować sobie czas i miejsce pracy.

 

Przydatne strony: https://dobrapraktykafizjo.pl